Pozycjonowanie i marketing
Dlaczego jedne strony internetowe wyświetlają się wyżej w wynikach wyszukiwania, aniżeli inne? Dlaczego wybrane witryny cieszą się stale rosnącą liczbą wejść, podczas gdy inne giną w czeluściach Internetu? Od czego zależy sukces każdej strony WWW – strony firmowej, bloga, sklepu? Oto usługa dedykowana wszystkim przedsiębiorcom… pozycjonowanie stron internetowych.
W XXI wieku, w dobie globalizacji, gdzie rozwój techniki i technologii nieustannie gna do przodu, prowadzenie własnego biznesu nie jest rzeczą prostą. Tworzenie stron WWW oraz projektowanie sklepów internetowych – chociaż niezwykle ważne nawet w przypadku małych firm – nie przyniesie oczekiwanych efektów bez odpowiedniego pozycjonowania.
Proces pozycjonowania (SEO) kryje w sobie wiele niezwykle ważnych czynników, dopasowanych bezpośrednio pod daną stronę WWW. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania przekłada się na liczbę potencjalnych Klientów i Kontrahentów. Spraw, aby Twoja internetowa wizytówka bądź sklep wyświetlały się możliwie jak najwyżej.
Audyt SEO
Twoja strona internetowa nie wyświetla się poprawnie na urządzeniach mobilnych? Mimo podjętych kroków nadal pozycjonuje się niezwykle słabo? System realizacji zamówień nieustannie się zawiesza? Niegdyś zakupione aplikacje mobilne generują błędy? Najwyższy czas, aby ktoś rzucił na nią okiem!
Specjalizujemy się w profesjonalnym audycie stron WWW oraz sklepów internetowych – audytem SEO i audytem UX (użyteczności). Analizujemy poprawność działania wybranej witryny internetowej, z uwzględnieniem jej responsywności, czytelności, a także potencjalnych błędów. Weryfikujemy strukturę serwisu pod względem pozyskiwania ruchu z wyszukiwarki, a następnie optymalizujemy stronę tak, aby sprzyjała zarówno potencjalnym Klientom jak i jej administratorom. Przeprowadzamy audyt w kontekście konkurencji, a także zachowań użytkowników celem spersonalizowania oferty sprzedażowej i dobrania odpowiednich narzędzi marketingowych. Dodatkowo, wykonujemy audyt SEO z uwzględnieniem wszystkich słów kluczowych, mających istotny wpływ na oglądalność strony.